the process

såhär ser det ut.




Är lite bekymrad över denna tavla, för mittenbitarna är mindre än de andra, och det blir inte riktitg jämt. Inte bra. Vad ska jag göra? Strunta i det? Jag kanske kan dölja det i upphängningen?

Nu ska jag fortsätta och göra klart denna tavlan, känner att det brinner lite i knutarna för det nu. Undrar hur jag ska hinna med allt jag vill i projektet. Vill måla ett antal tavlor till, har några motiv jag vill göra. Men prio ett just nu är att göra klart pusseltavlan.

Kommentarer
Postat av: Jojjoma

Hur fint som helst!

2011-09-04 @ 20:17:23
Postat av: krisitinus

Läckert! När man ser det röda blir det en helt ny grej. mm, blir sugen på vinbär :-)

2011-09-05 @ 09:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0