pepp

I fredags hände något så häftigt. Jag blev sponsrad av KulturUngdom i deras projekt K-merkt konst och fick stöd till mitt projekt. Så i fredags åkte jag till Göteborg med härliga Rakel, som jobbar med projektet, och köpte färg, dukar och penslar. Fantastiskt! TACK KulturUngdom! Rakel kom även till Sinclair och fick se lite av mina alster, det var väldigt kul och uppmuntrande, vi pratade en del, konstnärer emellan. ;)

och som ni som känner mig förmodligen vet så har jag ju vart väldigt stressad och orolig för projektet ända från första början(som jag alltid är med allting), men nu kändes det faktiskt riktigt bra, och hon tyckte inte alls jag hade anledning att vara orolig! Gött. Får försöka ta åt mig det, lilla nervvraket jag.

Jag blev väldigt pepp, MEN har inte haft mycket tid att måla.. dock ikväll fortsatte jag lite på ben-tavlan. De nya färgerna och penslarna är så härliga!!



Nu flyter det på tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0