Hur går det egentligen Anna?

Ja, hur går det egentlgien???

pusseltavlan

jo, häromdagen tog jag tag i och började limma fast en massa grejer på pusseltavelbitarna. Den är i princip färdigmålad. Så den går bra. En liten pity grej dock är att jag inte riktigt vet hur jag ska sätta de stora. Som det har varit fram till nu har jag tänkt att alla bitar ska sitta med ungefär en-två centimeters mellanrum. Men när jag kommer till de stora bitarna blir det konstigt, för en stor bit är ju som två små bitar. men jaja, det kan nog funka ändå..

grönbentavlan.

jag har målat hav. Känner att det saknar något, men vet inte vad.. någon bit i havet kanske ska vara lite ljusare. Jag undrar om Rory har någon åsikt. Rory?



resten?
ganska bra med de flesta. Summan av antalet nästan färdiga tavlor plus färdiga tavlor är 16 st.

uppfångandet av tavlor som bor hemma hos andra än mig och Sinclair.

jag jobbar på det...

titel
har en del ideér.

ställe att ha vernissagen på
nånstans i teaterfoajen, vet inte om Rory har fixat det.

erfarenhetsuppfångande
naaah?? Hur ska jag få det och VEM ska jag fråga?

rapporten
jag jobbar på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0